Το πρώτο νέο εμπορικό σήμα τα τελευταία τρία χρόνια, εγκαινιάζει η γνωστή σουηδική αλυσίδα ένδυσης Hennes & Mauritz, σε μια προσπάθειά αναζωογόνησης των πωλήσεων της στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές.
Η επωνυμία του νέου brand θα είναι Arket και το πρώτο κατάστημα θα εγκαινιαστεί φέτος το Φθινόπωρο στο Λονδίνο. Η creative director του Arket, Ulrika Bernhardtz δήλωσε χαρακτηριστικά: “Ξεκινάμε με το Λονδίνο, μια παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας με σκοπό να επεκταθούμε σε όλο το κόσμο”.
Το νέο αυτό brand θα απευθύνεται σε γυναίκες, άντρες, παιδιά με μοντέρνα προϊόντα για κάθε ηλικία, ενώ πρόκειται να έχει και είδη σπιτιού, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. “Πιστεύουμε πως είναι πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα να ενώσουμε πολλά διαφορετικά brands σε ένα μόνο κατάστημα, δίνοντας έτσι την επιλογή στον πελάτη να έχει την γκάμα που θα μπορούσε να βρει σε πολυκαταστήματα σε λίγα μόλις τετραγωνικά”, δηλώνει σχετικά η creative director του Arket.
Το Arket θα έχει σειρά με το λογότυπο του καταστήματος αλλά και πολλά ακόμα προϊόντα από brands που δεν περιλαμβάνονται στα H&M, έχοντας ως βασική προτεραιότητα τις χαμηλές τιμές αλλά και την ποιότητα των ειδών του. Αξίζει να σημειωθεί πως το Arket είναι το πρώτο νέο σήμα της εταιρείας H&M από την έναρξη της, κίνηση που φαίνεται πως έρχεται από την αναζήτηση της εταιρείας για την αναζήτηση νέων τρόπων προσέγγισης του αγοραστικού κοινού, προκειμένου να κερδίσει έδαφος έναντι της μεγαλύτερης ανταγωνίστριάς της Zara, της Inditex SA, η οποία έχει στρέψει την προσοχή της τον τελευταίο καιρό στο ηλεκτρονικό εμπόριο.