Ο 26χρονος Eugen Merher από τη Γερμανία, φοιτητής της κινηματογραφικής σχολής Filmakademie Baden-Württemberg, δημιούργησε ένα σύντομο film-advertisement, στο οποίο εν συντομία απεικονίζεται η ιστορία ενός ηλικιωμένου άνδρα, παλιού δρομέα, ο οποίος πλέον περνά τη ζωή του κλεισμένος σ’ έναν οίκο ευγηρίας.
Στο σύντομο φιλμ, το προσωπικό του ιδρύματος φαίνεται να κατάσχει και να κρύβει τα αγαπημένα του adidas sneakers, κάτι το οποίο επιδρά αρνητικά στον ίδιο, ενώ οι συγκάτοικοί του αποφασίζουν να αναλάβουν δράση βρίσκοντας αφορμή να του αναπτερώσουν το ηθικό, επιστρέφοντας του τα αγαπημένα του παπούτσια, βοηθώντας τον στη συνέχεια να «σπάσει τις αλυσίδες» και να αποδράσει.
Τόσο ο διευθυντής του τμήματος της σχολής όσο και ο ίδιος ο 26χρονος Merher, παραδέχτηκαν πως προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με το τμήμα επικοινωνίας της adidas, αποστέλλοντας παράλληλα και το short film στα κεντρικά γραφεία του brand στη Γερμανία, χωρίς ωστόσο να λάβουν πίσω κάποια απάντηση.
Το video αναρτήθηκε στο YouTube πριν από μερικές εβδομάδες και ήδη έχει γίνει viral με τις προβολές να ξεπερνάνε τα 8.000.000. Το μόνο σίγουρο είναι πως το βαθύ μήνυμα «Break Free» που υποστηρίζει, δεν πρόκειται να αφήσει ασυγκίνητο κανένα θεατή.
Nice work!
by Neni K.