Μετά την εισαγωγή του κώδικα braille στα κουτιά για τυφλούς τον περασμένο μήνα, η εικονική εμφάνιση της Coca-Cola έλαβε ακόμα ένα makeover, αυτή τη φορά από τον διάσημο ιταλικό οίκο μόδας Trussardi. Ακολουθώντας τα χνάρια προηγούμενων συνεργασιών, όπως αυτή με τον Marc Jacobs, τον Roberto Cavalli, και τον Jean-Paul Gaultier, η τελευταία περιορισμένη έκδοση της Coca-Cola Trussardi προσαρμόζει τα κουτιά σε φιάλες. Σε αυτή την περίπτωση οι συσκευασίες καλύπτονται από πολυτελή χρυσό με αφορμή τον εορτασμό της 100ης επετείου παραγωγής ποτών. Στην Ιταλία να περιμένετε να δείτε σύντομα τα ειδικά κουτιά και μπουκάλια σε επιλεγμένα εστιατόρια και καφετέριες γύρω από τη χώρα.