Απαντώντας στις προκλήσεις και τις ανάγκες μίας αγοράς που μεταμορφώνεται χάρη στην τεχνολογία και το digital, τo Fashion Daily και το Marketing Week της Boussias Communications διοργανώνουν το Digital Fashion Forum, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016, στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Δαΐς. To Digital Fashion Forum (www.digitalfashionforum.gr), το μοναδικό συνέδριο για τους επαγγελματίες της μόδας και του λιανεμπορίου της στην ελληνική αγορά, θα εστιάσει στις νέες δυνατότητες που τους προσφέρει το digital και η τεχνολογία, με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το marketing και το customer experience, online και offline.
Keynote speaker του Συνεδρίου είναι ο Brian McBride, Chairman του ASOS, ένας από τους κορυφαίους σήμερα managers στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με πολυετή εμπειρία στους δύο κολοσσούς του, την ASOS και την Amazon.
Toν Brian McBride πλαισιώνουν δύο διεθνείς ομιλήτριες με πολύπλευρη δραστηριότητα και εμπειρία. Πρόκειται για τη Sue Seel, Lecturer του London College of Fashion, του Istituto Marangoni στο Λονδίνο, του Regents University και της Fashion Retail Academy και για την Kristina Dimitrova, ιδρύτρια της Interlaced, μιας πλατφόρμας που επικεντρώνεται σε ό,τι αφορά στη μόδα και την τεχνολογία, όπως Wearables, augmented reality, virtual reality κ.λπ.
To fashion industry μεταμορφώνεται
Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί συζήτηση πάνελ, με θέμα «Το digital “μεταμορφώνει” το fashion industry: Επικοινωνία, πωλήσεις, customer experience». Άνθρωποι της μόδας θα συζητήσουν για τις αλλαγές, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που φέρνει το digital στο fashion industry.
Στη συζήτηση πάνελ συμμετέχουν οι:
- Μαριτζίνα Καλογνωμά, Ogilvy Group
- Γιώργος Κελέφης, Εκδότης, OZON, OZON Raw
- Γαλάτεια Λασκαράκη, Διευθύντρια, Marie Claire
- Νάσος Ντότσικας, Σχεδιαστής Μόδας
- Έλενα Πάκου, Blogger – Style Editor
- Ζέτα Τσακούμη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας, Δημοσιογράφος & Blogger
- Τόνια Φουσέκη, Πρόεδρος, Athens Xclusive Designers Week
Greek brands of the digital era
Νέα ελληνικά fashion brands που γεννήθηκαν την εποχή του digital και έχουν βασίσει σημαντικά το κομμάτι της επικοινωνίας, των πωλήσεων και του customer experience σε αυτό, θα παρουσιάσουν το case τους και θα συζητήσουν με το κοινό για τις νέες ευκαιρίες που δημιουργούν τα social media, το content marketing, το ecommerce και οι ψηφιακές τεχνολογίες στον τομέα του customer experience.
Θα παρουσιάσουν:
Η Ελίνα Κορδαλή, Fashion Designer & Founder της Madame shoushou, η Μελίνα Πίσπα, Σχεδιάστρια και Co-Founder της Sun of a Beach και ο Κρίτων Ρούντος, Υπεύθυνος Marketing της Sun of a Beach και ο Γιάννης Στεφανίδης, Συνιδρυτής και Business Development Director του Mezoura.com.
Λύσεις, προτάσεις και lifestyle έμπνευση
Για τη δημιουργία καινοτόμων εμπειριών εντός καταστήματος χάρη στην τεχνολογία και το digital θα μιλήσει η Κατερίνα Καραγιάννη, Business Unit Director της UXlab- Business Unit της Atcom, ενώ ο Μάνος Κουμαντάκης, eBusiness Consultant της Convert Group, θα εξηγήσει τις ευκαιρίες και προοπτικές για τις ελληνικές εταιρείες μόδας στην παγκόσμια αγορά μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στο συνέδριο μιλούν ακόμα η Κωνσταντίνα Ψαρράκου, Διευθύντρια Ελλάδας του Τμήματος Προϊόντων Μειωμένου Κινδύνου της Παπαστράτος και ο Αναστάσιος Σπανίδης, CEO της Generation Y.
Χορηγοί- Υποστηρικτές
Μεγάλοι χορηγοί του συνεδρίου είναι οι: ATCOM, Dynamic Integrated Solutions (DIS), NTYNOMAI.gr και η Παπαστράτος, Χορηγός η Generation Y, Υποστηρικτής η Convert Group, Χορηγός Διερμηνείας η InterpretIt, Conferience Experience Sponsor το Conferience.com και Χορηγός Εκτυπώσεων η Pressious Arvanitidis.