Ο ολλανδικός οίκος Victor & Rolf, στην κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019, παρουσίασε φορέματα σε ρομαντικό ύφος με σλόγκαν, επιχειρώντας να αναδείξει την εκφραστική δύναμη των ενδυμάτων.

Οι σχεδιαστές του avant-garde οίκου χρησιμοποίησαν 8 χιλιόμετρα τούλι στην κολεξιόν «Fashion Statements».

Κάθε ένα από τα 18 φορέματα ήταν διακοσμημένο με εμπνευσμένο από memes σλόγκαν, όπως «Συγγνώμη που άργησα, δεν ήθελα να ‘ρθω» ή, «Παρακαλώ, όχι φωτογραφίες».

Σύμφωνα με τους σχεδιαστές, τα σλόγκαν αναφέρονται στη γλώσσα που χρησιμοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στα T-shirts που αγοράζουμε ως σουβενίρ. Δεν σημαίνουν ιδιαιτέρως κάτι, αντιθέτως προσκαλούν τους θεατές να καταλήξουν στα δικά τους συμπεράσματα.

«Όλα αυτά τα σλόγκαν που είναι τόσο προφανή ή εύκολα – υπάρχουν τόσα πολλά κλισέ στο Instagram και, γενικά, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – αντισταθμίζονται από αυτό το ακραίο ρομαντικό συναίσθημα που λαμπυρίζει» δήλωσε ο Ρολφ Σνέρεν στο WWD. «Η αντιπαράθεση αυτών των φαινομενικά άσχετων στοιχείων καταλήγει σε μια τυπική για τον Victor & Rolf έκφραση σουρεαλιστικής ομορφιάς» λένε από τον ολλανδικό οίκο.

 

ff

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close