Μπορεί μερικοί από τους μεγαλύτερους οίκους υψηλής ραπτικής να απαγορεύουν τη χρήση του Instagram κατά τη διάρκεια επιδείξεων μόδας, αλλά το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ως μια πλατφόρμα ανακάλυψης νέων brands, παρέχει αναμφισβήτητα τη δυνατότητα να ακολουθήσεις τους αγαπημένους σου σχεδιαστές και να αποκτήσεις “εικονική” πρόσβαση στα παρασκήνια σημαντικών γνωστών οίκων.
Πρόσφατα, μια νέα έρευνα σχετικά με τις ευρωπαϊκές τάσεις που υιοθετούνται από νεαρούς χρήστες του Instagram αποκάλυψε τα ins και outs του Instagram.
Σε σύγκριση με έναν μέσο χρήστη, σύμφωνα με το Feed Fashion, ένας Ευρωπαίος χρήστης του Instagram με αγάπη για τη μόδα ανεβάζει επιπλέον 3 φωτογραφίες, διαγράφει 5 φορές περισσότερες φωτογραφίες και τσεκάρει 15 φορές παραπάνω τα feeds του.
Φαίνεται επίσης ότι ένας μέσος Ευρωπαίος Instagrammer με ενδιαφέρον για την υψηλή ραπτική θα ακολουθήσει 2.5 φορές παραπάνω λογαριασμούς χρηστών με αντάλλαγμα 2.3 παραπάνω followers.
Τέλος, η έρευνα αναφέρει ότι 1/3 των χρηστών επενδύουν τα χρήματα τους σε μάρκες που βρίσκουν στο Instagram, ένα στατιστικό αποτέλεσμα ιδιαίτερα ενθαρρυντικό, για μάρκες που εκμεταλλεύονται την ευρεία αποδοχή των social media.
Μπορείτε να διαβάσετε ολοκληρωμένη την εν λόγω έρευνα, κατεβάζοντας την από εδώ.
by Μαρία Σαφλαγιούρα