Η βρετανική εταιρεία υπερπολυτελούς υποδηματοποιίας Jimmy Choo, που έγινε διάσημος στο τέλος της δεκαετίας του ’90 με μεγάλες fans όπως η πριγκίπισσα Diana, η Michelle Obama, Kate Middleton, Nicole Kidman αλλά και τον χαρακτήρα της Carrie Bradshaw στη σειρά “Sex and the City”, πέρασε σύμφωνα με πρόσφατη σχετική ανακοίνωση, στην ιδιοκτησία της εταιρείας Michael Kors, έναντι 1,2 δισεκ. δολαρίων.
Σύμφωνα με την New York Times, η επένδυση αυτή έγινε ως μια προσπάθεια ανάκαμψης του οίκου του Michael Kors, αφού τα “μεσαία” brands, με προϊόντα “προσιτής πολυτέλειας”, δεν έχουν πλέον μεγάλη ανταπόκριση στο κοινό, σε αντίθεση με τα fast-fashion αλλά και τα high end που ευδοκιμούν ακάθεκτα, κάτι που έχει οδηγήσει πολλούς επενδυτές να αποχωρήσουν από την εταιρεία και πολλά καταστήματα της να κλείνουν.
Πέρα από τους λόγους για τους οποίους πάρθηκε αυτή η μεγάλη απόφαση, ο χώρος της μόδας πιστεύει πως οι Michael Kors και Jimmy Choo θα αποτελέσουν ένα ενδιαφέρον ζευγάρι, με τον πρώτο να ασχολείται με πιο casual, ready-to-wear ρούχα και αξεσουάρ και τον δεύτερο να είναι γνωστός για τα εντυπωσιακά glamorous stilettos γεμάτα κρυστάλλους.
Η εταιρεία Michael Kors ανακοίνωσε πως τα σχέδια της εταιρίας είναι να “υποστηρίξει την ανάπτυξη του Jimmy Choo σε φυσικά αλλά και online καταστήματα, μέσα από τις εμπειρίες και τις ικανότητες που έχουν αναπτύξει μέσα στα χρόνια της δικής τους παγκόσμιας ανάπτυξης ως luxury brand”.
Για τoν οίκο Jimmy Choo δεν προβλέπονται σπουδαίες εμφανείς αλλαγές στην εταιρεία ή στα σχέδια, αφού θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως σήμερα χωρίς μεγάλες αλλαγές, με τον Pierre Denis να παραμένει CEO και την Sandra Choi καλλιτεχνική διευθύντρια. “Η Jimmy Choo είναι μια εμβληματική φίρμα που ηγείται στην κατηγορία των ειδών πολυτελείας, παράγει ξεχωριστά υποδήματα, τσάντες και άλλα αξεσουάρ. Θαυμάζουμε το εντυπωσιακό στυλ των σχεδίων της”, δήλωσε σχετικά ο Micheal Kors, επίτιμος πρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής της ομώνυμης εταιρείας.
by Ebelina Papastamatiou