Έπειτα από 30 χρόνια ηγετικής θέσης στην κατηγορία της φυσικής περιποίησης της επιδερμίδας, η Jurlique έχει ξεκινήσει ένα νέο δημιουργικό ταξίδι, για να επαναπροσδιορίσει τις δυνατότητες της φυσικής φροντίδας της επιδερμίδας και να φθάσει να απελευθερώσει πλήρως τις προοπτικές του brand.
O CEO της Jurlique International, Toru Yamamoto, πιστεύει πως η νέα τοποθέτηση και η νέα δημιουργική καμπάνια του brand είναι επαναστατική για τη Jurlique. “Το νέο positioning θα μας δώσει πραγματικά τη δυνατότητα να κάνουμε το brand μας παγκόσμιο. Έχουμε διεισδύσει βαθιά στην ουσία και την ταυτότητα του brand, επιστρέφοντας στις ρίζες μας, στους λόφους της Νότιας Αυστραλίας, για να αξιοποιήσουμε τη δύναμη της φύσης και να δημιουργήσουμε μια σειρά από καταπληκτικά προϊόντα που θα προσφέρουν εντυπωσιακά αποτελέσματα στους καταναλωτές μας σε όλο τον κόσμο”.
Η νέα καμπάνια – There’s a New Natural Order in Skin Care – περιλαμβάνει τα έργα παγκοσμίως αναγνωρισμένων καλλιτεχνών, συμπεριλαμβάνοντας αυτά του διεθνώς αναγνωρισμένου φωτογράφου μόδας και τοπίων Derek Henderson και της Αυστραλιανής botanical stylist Dr Lisa Cooper. Μαζί φωτογράφησαν του εμβληματικούς λόφους της Αδελαΐδας στη Νότια Αυστραλία, εστιάζοντας στο φυσικό φως ώστε ν’ απαθανατίσουν το παρθένο περιβάλλον όπου καλλιεργούνται τα ισχυρότερα βότανα της Jurlique.
Τα προϊόντα Jurlique στην Ελλάδα διανέμονται σε επιλεγμένα φαρμακεία, στα Carelab by Attica, στα καταστήματα Beautycom και στο www.jurlique.gr.