Το γνωστό και διαχρονικό γαλλικό brand Lacoste, μετά από 81 χρόνια, πρόσφατα αντικατέστησε το κλασικό και αγαπημένο crocodile logo, με 10 απειλούμενα προς εξαφάνιση ζώα, σε μια limited edition σειρά, σε συνεργασία με το φιλανθρωπικό ίδρυμα προστασίας της φύσης.
Ο οργανισμός BETC αναπτύσσει τη γραμμή με τη Διεθνή Οργάνωση Διατήρησης της Φύσης (IUCN) η οποία και υπήρξε χορηγός της συγκεκριμένης εκστρατείας. Τα μπλουζάκια που αποτελούν κομμάτι της limited καμπάνιας “Save Our Species” κυκλοφόρησαν κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, την 1η Μαρτίου.
Συνολικά κατασκευάστηκαν 1775 μπλουζάκια με τη διαθεσιμότητα να ανταποκρίνεται στον πραγματικό αριθμό των ζώων που έχουν απομείνει και έτσι για παράδειγμα κυκλοφόρησαν 450 μπλουζάκια για το ινγκουάνα anegada, 350 για τη τίγρη Sumatra, 250 για τα Soala, 231 για τον κόνδορα της Καλιφόρνια, 157 για τον παπαγάλο Κakapo, 150 για τον πίθηκο Cao Vit Gibbon, 67 για τον ρινόκερο Javan, 40 για την χελώνα Burmese Roofed , 30 για τα ψάρια Vaquita κ.ο.κ.
Το κόστος για κάθε μπλουζάκι ανέρχεται στα 150€, με τα έσοδα να διατίθενται στη Διεθνή Οργάνωση Διατήρηση της Φύσης. Η είδηση της νέας limited σειράς, έγινε αμέσως γνωστή μέσα από τα social media και είναι ήδη sold out.
Eλπίζουμε, μελλοντικά, η καμπάνια αυτή να αποτελέσει πηγή έμπνευσης και για άλλες εταιρίες, ώστε να συμμετέχουν σε παρόμοιες συνεργασίες και projects.
By Neni Kei