Το ιδιαίτερο χαλί με το logo που διακόσμησε την πασαρέλα της ready to wear συλλογής AW17 του οίκου Balenciaga, που είδαμε νωρίτερα φέτος στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, επιστρέφει σαν πρωταγωνιστής της καινούριας διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου και αυτή τη φορά δεν καλύπτει μόνο το πάτωμα, αλλά και τους τοίχους, δημιουργώντας το ιδανικό fashion σκηνικό!
Σε μια εξαιρετικά chic φωτογράφηση που θυμίζει school portrait, πάντα με έναν πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα η Lotta Volkova, υπογράφει το styling ενώ ο Jonny Dufort βρίσκεται πίσω από την κάμερα δίνοντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Το χαρακτηριστικό χαλί με το logo Balenciaga να απλώνεται από άκρη σε άκρη στις εν λόγω φωτογραφίες, μειώνει αποτελεσματικά τον κίνδυνο να ξεχάσουμε ποιου οίκου δημιουργίες είναι αυτές που βλέπουμε…
Σύμφωνα με το περιοδικό WWD, πρόκειται για μια καμπάνια εμπνευσμένη από τον πρώην head director των Vetements και νυν καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Balenciaga, Demna Gvasalia, ο οποίος θέλησε σε αυτή την καμπάνια να προβάλει τις δημιουργίες της συλλογής υπό ένα νέο αλλά ταυτόχρονα οικείο στο κοινό πρίσμα.
Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι πανέμορφα μοντέλα, που συμμετείχαν και στο fashion show του οίκου Balencianga στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, όπως η Sveta Black, η Barbra-Lee Grant και η μούσα του οίκου, Eliza Douglas.
by Neni K.