Στην H&M, την Άνοιξη του 2018 τα χαρούμενα, θηλυκά κομμάτια με φλοράλ μοτίβα υιοθετούν ογκώδη σχήματα για
τις μοντέρνες γυναίκες σε όλο τον κόσμο που θέλουν να κάνουν μια δήλωση. Εμβληματικά κομμάτια της
γυναικείας γκαρνταρόμπας, όπως τα χυτά φορέματα, τα παντελόνια καμπάνες, τα τζιν και οι σοφιστικέ μπλούζες
εκσυγχρονίζονται με κεντήματα, ασύμμετρο τελείωμα και εντυπωσιακά βολάν. Κυριαρχούν το μαύρο και το λευκό,
με πινελιές κόκκινου και γαλάζιου. Η συλλογή της H&M Άνοιξη 2018 θα λανσαριστεί στα καταστήματα και online στις 19 Μαρτίου.
Η συλλογή συνοδεύεται από ένα ειδικό βίντεο της καμπάνιας, στο οποίο πρωταγωνιστούν η Winona Ryder και η Elizabeth Olsen. Στο βίντεο εμφανίζεται επίσης ένα καστ δυναμικών γυναικών, μεταξύ των οποίων τα μοντέλα Andreea Diaconu, Anna Ewers, Imaan Hammam και Naomi Shimada και η τραγουδίστρια/στιχουργός Andrea Valle.
Το βίντεο μας ταξιδεύει στο Μπουένος Άιρες, όπου μια γιορτή για την ενδυνάμωση και τη φιλία των γυναικών ξεκινά από ένα τοπικό café και ξεχύνεται στους δρόμους. Παράλληλα, στην έντυπη καμπάνια, για την οποία η φωτογράφηση επίσης έγινε στο γραφικό Μπουένος Άιρες, πρωταγωνιστούν η Andreea Diaconu, η Anna Ewers και η Imaan Hammam.
«Ήταν συναρπαστικό που βρέθηκα στο Μπουένος Άιρες για την ανοιξιάτικη καμπάνια της H&M και, κυρίως, που ήμουν μαζί με ένα τόσο υπέροχο καστ δυναμικών γυναικών. Η όλη εμπειρία ήταν απίστευτη πηγή έμπνευσης», λέει η Elizabeth Olsen. «Μου άρεσε πολύ που η καμπάνια εξυμνεί πραγματικά τις γυναίκες με τόσο αυθεντικό τρόπο. Το βρήκα πολύ διαφορετικό και πολύ απαραίτητο τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Εξυμνούν τον εαυτό τους και η μία την άλλη», λέει η Winona Ryder. «Ήταν υπέροχο που είδα πώς όλες οι γυναίκες στο πλατό μπόρεσαν να εκφράσουν την προσωπικότητά τους μέσα από τις δυναμικές και, ταυτόχρονα, χαλαρές φόρμες της ανοιξιάτικης συλλογής. Ειδικά τα ογκώδη κομμάτια είχαν υπέροχη κίνηση στις χορευτικές φιγούρες», λέει η Pernilla Wohlfahrt, Διευθύντρια Σχεδίασης της H&M.