Κλασικο και συγχρονο στο ιδανικο mix & match με την υπογραφη Riccardo Tisci

Όταν νωρίτερα μέσα στον χρόνο ανακοινώθηκε ότι ο Riccardo Tisci θα είναι ο νέος creative director του οίκου Burberry, πολλοί ήταν εκείνοι που μίλησαν για μια τολμηρή κίνηση εκ μέρους του βρετανικού οίκου.

Και αυτό γιατί ο σχεδιαστής αναδημιούργησε τα τελευταία 12 χρόνια τον οίκο Givenchy με τη δική του σκοτεινή διάθεση. Ο γαλλικός οίκος για πολλούς γνωστός μεταξύ άλλων, για δημιουργίες “κλασικών” φορεμάτων, επανασυστήθηκε  στο κοινό της σύγχρονης μόδας, μέσω της πρωτοποριακής προσέγγισης του Τisci στo κίνημα του haute streetwear.

Οπότε το αληθινό στοίχημα ήταν αν ο Tisci θα τα καταφέρει εξίσου καλά και σε ένα άλλο brand, επίσης  “κλασικού” ύφους όπως ο οίκος Burberry.

Στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, ο Τisci αποκάλυψε το ολοκληρωμένο όραμα του για το διάσημο βρετανικό οίκο, καθώς μέσα στο καλοκαίρι πήραμε μια πρώτη γεύση με την αποκάλυψη  ενός ανανεωμένου logo.

Οι  δημιουργίες του Tisci είχαν μια έξυπνη προσέγγιση ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές πελατών του οίκου. Το πρώτο είδος απευθύνεται στην βαριά παράδοση με εντυπωσιακά πανωφόρια όπως άνορακ και bomber jackets σε χρώματα όπως navy, μαύρο, χακί και γκρι.

Στη συνέχεια ανακάλυψε το δεύτερο μισό της κολεξιόν που αποκαλύφθηκαν οι πραγματικά δημιουργικές δυνάμεις του Tisci, με μια πιο ανάλαφρη streetwear διάθεση, με πιο φαρδιές σιλουέτες, worthy street style prints και μια χρωματική παλέτα από  pastel πορτοκαλί και mint green,  και από πολλά κομμάτια office wear που συναντάνε athleisure κομμάτια.

Ο Tisci φάνηκε έτσι με την παρουσίαση της πρώτης του συλλογής για λογαριασμό του βρετανικού οίκου,  ότι είναι σε θέση να καταλάβει τι είναι αυτό που θέλει ο κόσμος από τον οίκο Burberry. Και κάπως έτσι η παράδοση συνάντησε το σήμερα σε μία πραγματικά δημιουργική συλλογή…

Βy Anthi Greka

" FaShionFReaks : @fashion_freaks ."

This website uses cookies.