Ο νέος δήμαρχος του Λονδίνου που εκλέχθηκε στις 6 Μαΐου, Sadiq Khan, έσπευσε να απαγορεύσει όλες τις διαφημίσεις που απεικονίζονται στα μέσα μεταφοράς και προωθούν εξωφρενικά υψηλά standards για το πώς θα έπρεπε να είναι το ιδανικό ανθρώπινο σώμα, δημιουργώντας ανασφάλεια στον κόσμο. Ένα απλό παράδειγμα είναι το slogan “Είναι το σώμα σου έτοιμο για την παραλία;” της εταιρείας Protein World.

70.000 άνθρωποι υπέγραψαν να απαγορευτούν τέτοιου είδους διαφημίσεις. Από τον επόμενο μήνα, αυτές οι διαφημίσεις που προκαλούν ντροπή στον κόσμο για το σώμα που έχουν, θα απαγορευτούν εντελώς από όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, εξαιτίας της απόφασης του Sadiq Khan που δήλωσε:

Κανένας δεν θα έπρεπε να νιώθει πιεσμένος όταν χρησιμοποιεί το μετρό ή τα λεωφορεία για την μετακίνησή του, περικυκλωμένος από μη ρεαλιστικές προσδοκίες γύρω από το πώς θα έπρεπε να είναι το δικό τους σώμα, και θέλω να στείλω ένα ξεκάθαρο μήνυμα στην βιομηχανία της διαφήμισης γι’ αυτό το ζήτημα“.

body-shaming-london-transport2

ff

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close