Ποτέ ένα αξεσουάρ τόσο μικρό δεν προκάλεσε τόσο θόρυβο στους κύκλους της μόδας. Η μικροσκοπική τσάντα της γαλλικής εταιρείας Jacquemus έχει πυροδοτήσει μια παθιασμένη διαμάχη μεταξύ των fashionistas.
Το αξεσουάρ, που παρουσιάστηκε στα πλαίσια του Paris Fashion Week, είναι η ακόμη μικρότερη εκδοχή της τσάντας Jacquemus «Chiquito», που πωλείται στα 535 δολάρια (470 ευρώ) και που έχουν επιλέξει για τις εμφανίσεις τους influencers όπως η Rihana, η Kim Kardashian και η Kendall Jenner.
Όμως αν το Jacquemus «Chiquito» θεωρείται μικρό σε μέγεθος, η νέα του εκδοχή, την ιδέα της οποίας συνέλαβε ο νεαρός στιλίστας από τη Γαλλία Σιμόν Πορτ Ζακμούς είναι τόσο μικροσκοπική, που δεν υπάρχει χώρος καν για το λογότυπο.
Με πλάτος 5,2 εκατοστά και ύψος 8,7 εκατοστά, το μόνο που μπορεί να φέρει είναι το γράμμα J του logo Jacquemus.
Στο Διαδίκτυο, πάντως, έχει ξεσπάσει διαμάχη. Ορισμένοι χαιρετούν την αδιαμφισβήτητη πρωτοτυπία αυτής της τσάντας, ενώ άλλοι αποδοκιμάζουν την ιδέα να ξοδέψει κανείς εκατοντάδες ευρώ για ένα τόσο άχρηστο αντικείμενο.