Μια νέα σελίδα στην ιστορία του αμερικανικού οίκου μόδας Calvin Klein, γράφεται με το brand να ανακοινώνει ότι εγκαταλείπει τη μόδα πολυτελείας για να επικεντρωθεί στη μόδα που απευθύνεται στο ευρύ κοινό.
Συμμετέχοντας σταθερά στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, ο Calvin Klein παρουσίαζε για κάθε σεζόν μια συλλογή υψηλότερης ποιότητας σε σχέση με τις υπόλοιπες σειρές της “CK” και μάλιστα είχε αποφασίσει μεγαλεπήβολα σχέδια για τη συγκεκριμένη αγορά.
Τον Αύγουστο του 2016, ο όμιλος PVH προσέλαβε τον Βέλγο σχεδιαστή Raf Simons, ο οποίος είχε περάσει ήδη από τον Dior, με στόχο να επαναπροσδιορίσει τη φίρμα, η οποία δεν είχε εξελιχθεί ιδιαίτερα μετά την αποχώρηση του Nεοϋορκέζου ιδρυτή της Calvin Klein το 2002.
Ο Raf Simons, που ορίστηκε διευθυντής του δημιουργικού τμήματος, σχεδίασε διάφορες συλλογές πιο κομψές και πιο εμπνευσμένες σε σχέση με όλα όσα είχε παρουσιάσει ο Calvin Klein μέχρι τότε. ‘Όμως οι πωλήσεις για τις πολυτελείς δημιουργίες δεν ήταν οι αναμενόμενες και ο όμιλος PVH θέλησε να ξαναπάρει τα ηνία στα χέρια του, προτού ο Raf Simons εγκαταλείψει τον οίκο στα τέλη Δεκεμβρίου.
Ο όμιλος που ελέγχει επίσης τον Tommy Hilfiger, ανήγγειλε στις αρχές Ιανουαρίου μια στρατηγική αναδιοργάνωση και την αλλαγή ονομασίας του εμπορικού σήματος Calvin Klein 205W39NYC, όπως και το κλείσιμο φέτος του εμβληματικού του καταστήματος στη Λεωφόρο Μάντισον, στο Μανχάταν.
Τελικά, επέλεξε να εγκαταλείψει τελείως αυτό το τμήμα και σύμφωνα με ξένα ΜΜΕ, απέλυσε 100 εργαζόμενους στη Νέα Υόρκη και στο Μιλάνο σχεδιάζοντας να κλείσει και το ατελιέ στο Μιλάνο.
Εντούτοις, η εκπρόσωπος της Calvin Klein διευκρίνισε ότι η εταιρία “εξετάζει θετικά το ενδεχόμενο να παρουσιάζει τις κολεξιόν της σε ένα ευρύ φάσμα σχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των ντεφιλέ”.
Το 2017, το σύνολο των προϊόντων που πωλήθηκαν με το εμπορικό σήμα Calvin Klein, από ρούχα έως αρώματα, ρολόγια και γυαλιά, κατέγραψαν κύκλο εργασιών 9,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.