Ο διάσημος βρετανικός οίκος πολυτελείας Burberry «στέφθηκε» το πιο δημοφιλές βρετανικό brand στο Instagram για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης στατιστικών δεδομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Iconosquare.
Το brand, το οποίο «μοιράζεται» στο Instagram ένα συνδυασμό εικόνων από διαφημιστικές καμπάνιες, φωτογραφιών προϊόντων, άρθρων και φωτογραφιών διασημοτήτων από εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί με ρούχα της ετικέτας έχει περισσότερους από 10,4 εκατομμύρια ακολούθους.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα Topshop με 9,2 εκατομμύρια ακόλουθους και ακολουθούν το brand Jimmy Choo με 7,3 εκατομμύρια ακόλουθους, το brand Asos με 6,6 εκατ., ο οίκος Alexander McQueen με 5,3 εκατ. και Stella McCartney με 4,5 εκατ. ακόλουθους.
Σύμφωνα με το WWD, τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι τα «βρετανικά brand έχουν ακόμη να διανύσουν πολύ δρόμο» σε σύγκριση με τα αμερικανικά, τα οποία έχουν δεκάδες εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, Nike (75,2 εκατ.) και Victoria’s Secret (57,7 εκατ.). Στη λίστα με τα τρία κορυφαία brands του κόσμου είναι και ο γαλλικός οίκος μόδας Chanel (με 25 εκατ. ακόλουθους) .
Ο οίκος Burberry θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του, καθώς είναι στην κορυφή της λίστας των βρετανικών brand στην έρευνα για Instagram, που διεξήχθη για δεύτερη χρονιά και αύξησε τον αριθμό των ακολούθων του κατά 2 εκατομμύρια μέσα σε 12 μήνες, δήλωσε ο Romain Ouzeau, διευθύνων σύμβουλος της Iconosquare.
Η ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Οι δέκα πιο δημοφιλείς βρετανικές μάρκες στο Instagram μπόρεσαν να προωθήσουν επιτυχώς εμπνευσμένα lifestyle σε ένα ευρύ κοινό ανθρώπων και θα δρέψουν οφέλη αυτή την εορταστική περίοδο, ανέφερε.