Η ανακοίνωση του διορισμού του Riccardo Tisci ως νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Burberry, μετά από το «διαζύγιό» του από τον οίκο Givenchy αποτέλεσε για πολλούς έκπληξη φέτος. Ο ίδιος ωστόσο εξέφρασε την δική του άποψη για αυτή την αλλαγή, λέγοντας: «Τρέφω τεράστιο σεβασμό για τη βρετανική κληρονομιά του Burberry και είμαι ενθουσιασμένος για τις δυνατότητες αυτού του εξαιρετικού fashion brand».
O Tisci,φαίνεται μάλιστα πως δεν έχασε χρόνο και έφερε ήδη το πρώτο κύμα ανανέωσης στον διάσημο βρετανικό οίκο παρουσιάζοντας ένα νέο μονόγραμμα και λογότυπο Burberry.
Εμπνευσμένο από τα αρχεία του οίκου και σχεδιασμένο από τον διάσημο Βρετανό γραφίστα Peter Saville – ο οποίος σχεδίασε εξώφυλλα δίσκων για τους Joy Division και τους New Order στην Factory Records- το μονόγραμμα αποτελείται από ένα σύμπλεγμα των γραμμάτων Bs και Ts (από τα αρχικά του Thomas Burberry, ιδρυτή του οίκου) και έχει χρώμα πορτοκαλί, λευκό και χρυσό. Το νέο λογότυπο είναι καθαρό, σε γραμματοσειρά sans-serif και πιο μοντέρνο, με έντονα κεφαλαία γράμματα.
Τα σχέδια δημοσιεύθηκαν στους λογαριασμούς στο Instagram του οίκου Burberry αλλά και στο προσωπικό account των Tisci και Saville, ενόψει της προετοιμασίας για την παρουσίαση της πρώτης συλλογής που θα φέρει την υπογραφή του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή τον Σεπτέμβριο.