“This is not a technological revolution. It’s a cultural revolution” – Ian Rogers Chief digital officer at LVMH.
“Αυτή δεν είναι μια τεχνολογική επανάσταση. Είναι μια πολιτιστική επανάσταση”
Η παραπάνω φράση του Ian Rogers αποτέλεσε για τον fashion editor Δημήτρη Γραμματικογιάννη τη βασική πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία ενός νέου editorial μόδας με τίτλο Ode to a new era – Ωδή στη νέα εποχή.
Wearable tech ένδυση της Μαρίας Βυτινίδου και μακρυά φορέματα με γεωμετρικά κοψίματα από τα Ekoh Studio φωτογραφημένα από την Νικόλ Μπαρτζώκα με σύγχρονες τεχνικές από τη Μαρία Ψαρρού, που συνδυάζουν τη Gif και Flixel τεχνική συνεχίζουν και σε αυτή τη μόδα του ethicalode.com να μεταφέρουν κοινωνικά μηνύματα.
Κατά συνέπεια η Ωδή στη Νέα Εποχή “οικοδομείται” με βάση την οικολογία και τη συνεργασία, καταλήγοντας στην ένωση δύο αντίθετων συμπληρωματικών στοιχείων ενός δυαδικού κόσμου (γιν-γιάνγκ). Όπως ο ίδιος ο Δημήτρης Γραμματικογιάννης δηλώνει σχετικά: “Τελικά ίσως η Μόδα να προετοιμάζει το κόσμο για το αύριο…”
Photos: Nikol Bartzoka
Fashion editor: Dimitris Grammaticoyiannis
Make up-hair: Dimitra Altani
Models: Sofina, Alina, Margarita, Anja
Agencies: D-Tales creative agency, Acemodels
Fashion Assistant: Anna-Maria Balafouti
Photo assistant: Konstantinos Flamiatos
Video: Maria Psarrou
Web technical editor: Andreas Morfopoulos