Με αφορμή το ταυτόχρονο λανσάρισμα των δύο αειφόρων συλλογών της, Η&Μ Conscious και Conscious Exclusive στις 11 Απριλίου, η H&M παρουσιάζει τη νέα της digital καμπάνια με πρωταγωνίστριες πέντε μοναδικές γυναίκες – τη Μαρία Ναυπλιώτου, την Έσθερ Μαστρογιάννη, την Τζωρτζίνα Λιώση, τη Μαρίνα Σάττι και την Έφη Βράκα.
Τις μούσες της καμπάνιας, που ξεχωρίζουν για το δυναμισμό και τη δημιουργικότητά τους, ενώνει ένα κοινό
όραμα – η δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος, όχι μόνο για τη μόδα, αλλά για ολόκληρο τον πλανήτη.
Μέσα από σύντομα digital videos, η κάθε μία εκφράζει με τον δικό της τρόπο για ποιο λόγο επιλέγει να ντύνεται
με βιώσιμα, H&M Conscious υλικά, και μας παρακινούν να αναλάβουμε δράση και να κλείσουμε μαζί τον κύκλο
ζωής της μόδας, συμμετέχοντας στην Ανακύκλωση Ρούχων.
Η νέα καμπάνια της Η&Μ ενσαρκώνει την πρόθεση της εταιρείας να αναλάβει ευθύνη και να ηγηθεί της
αλλαγής προς μια πιο βιώσιμη βιομηχανία μόδας.
Aπό την 1η έως τις 13 Απριλίου, η Η&Μ ενισχύει την Πρωτοβουλία Ανακύκλωσης Ρούχων που πραγματοποιεί
σε όλα τα καταστήματά της, όλο το χρόνο, προσφέροντας για κάθε σακούλα με ρούχα και οικιακά υφάσματα
που φέρνουν οι πελάτες, δύο εκπτωτικά κουπόνια 15% για δύο τεμάχια της επιλογής τους για την επόμενη
αγορά τους.
Το 95% των ρούχων που πετιούνται θα μπορούσαν να ξαναφορεθούν, να επαναχρησιμοποιηθούν ή να
ανακυκλωθούν. Ανακυκλώνοντας τα ανεπιθύμητα ρούχα στην Η&Μ, διασφαλίζετε ότι τίποτα δεν πηγαίνει
χαμένο. Όλα τα υφάσματα είναι ευπρόσδεκτα, ανεξαρτήτως μάρκας ή κατάστασης. Ας κλείσουμε μαζί τον κύκλο
ζωής του ρούχου!