Για μία ακόμη χρονιά στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας του «Les Journées Particulières», άνοιξαν για το κοινό σε 76 διαφορετικές τοποθεσίες, οι πόρτες 56 πολυτελών οίκων μόδας του ομίλου Louis Vuitton Moet Hennessy.
Οι stars του Hollywood στο κόκκινο χαλί κάνουν τις λαμπερές δημιουργίες να δείχνουν αβίαστες, αλλά ώρες και ώρες εργασίας απαιτούνται για να δημιουργηθούν οι εντυπωσιακές βραδινές τουαλέτες και τα αξεσουάρ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Christian Dior haute couture φόρεμα που επέλεξε η πρωταγωνίστρια του «Game of Thrones», Εμίλια Κλαρκ για το κόκκινο χαλί στις Κάννες στην πρεμιέρα της ταινίας «Solo: A Star Wars Story».
Ο οίκος Dior έτσι στα πλαίσια του «Les Journées Particulières», τράβηξε την κουρτίνα και παρουσίασε τη διαδικασία παραγωγής αυτής της εξαιρετικής δημιουργίας, όπως και πολλών άλλων .
Ο φημισμένος οίκος στην 30 Avenue Montaigne στο Παρίσι άνοιξε τις πύλες του για τρεις μέρες όπως και άλλα brand ιδιοκτησίας του ομίλου LVMH στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Les Journées Particulières» που διοργανώθηκαν πρώτη φορά το 2011 από τον Αντουάν Αρνό.
Για την τέταρτη χρονιά της παγκόσμιας πρωτοβουλίας ανοιχτών θυρών σε τέσσερις ηπείρους, ο Αντουάν Αρνό δήλωσε ότι η εκδήλωση «Les Journées Particulières» σχεδιάστηκε για να προβάλλει τη φιλοξενία και την ενέργεια των οίκων μόδας του ομίλου. Στόχος μας είναι να μοιραστούμε την διαφορετική κληρονομιά μας, πρόσθεσε.
Το φόρεμα της Κλαρκ, το οποίο σχεδιάστηκε από τη σχεδιάστρια του Dior, Maria Gracia Chiuri, χρειάστηκε 250 ώρες εργασίας. Δεν είναι ασυνήθιστο για τα ρούχα υψηλής ραπτικής να χρειάζονται περίπου 1000 ώρες εργασίας και 8 τεχνίτες.
Επίσης παρουσιάστηκαν μια σειρά από φορέματα που δημιούργησαν ο ιδρυτής του οίκου Christian Dior, καθώς και δημιουργίες πρώην creative directors του γαλλικού οίκου όπως o John Gallian, Raf Simons, αλλά και της τωρινής καλλιτεχνικής διευθύντριας, Maria Gracia Chiuri.
Στη διάρκεια της τριήμερης εκδήλωσης οι καλεσμένοι περίμεναν μέχρι και τέσσερις ώρες για να βιώσουν την προετοιμασία των δημιουργιών υψηλής ραπτικής. Ο LVMH υποδέχθηκε συνολικά 180.000 επισκέπτες στους διάφορους οίκους σε όλο τον κόσμο.