Στη διαφημιστική καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο 2019 του Monse αρχικά ίσως δεν παρατηρεί κάποιος τα ρούχα. Ένα εντυπωσιακό γαλλικό μπουλντόγκ ή τα δύο λαμπραντόρ ριτρίβερ έλκουν το βλέμμα.
Οι σκύλοι συμμετείχαν στη φωτογράφιση, το θέμα της οποίας είναι επινόηση των Λόρα Κιμ και Φερνάντο Γκαρσία του Monse.
Στην καινούρια συλλογή τους, οι σχεδιαστές γεφυρώνουν την αγάπη του brand για τα ζώα και τη μόδα σε συνεργασία με έξι διαφορετικά καταφύγια ζώων γύρω από τη Νέα Υόρκη (Animal Haven, Best Animal Animal Society, Bideawee, Rescue City, Rescue Dogs Rock και Social Tees Animal Rescue).
Τα μοντέλα ντυμένα με τα πουλόβερ κολεγιακού στιλ της ετικέτας και ασύμμετρα ναυτικά blazers, φωτογραφήθηκαν με περισσότερους από 30 σκύλους από καταφύγια ζώων, οι οποίοι αναζητούν σπίτι και προστασία στο πλαίσιο εκστρατείας.
Οι σχεδιαστές ετοιμάζουν επίσης μια συνεργασία με τη Disney με πρωταγωνιστή τον καλύτερο φίλο του Mickey Mouse, τον Pluto.
Τα περιορισμένης έκδοσης κομμάτια με τον Pluto, βαμβακερά πουκάμισα, denim και μεταξωτές ζακέτες θα κυκλοφορήσουν τον Μάιο του 2019 μαζί με τη νέα συλλογή. Για την προώθηση της συλλογής θα υπάρξει επίσης μια ταινία μικρού μήκους του Fabian Constant με τη μούσα του brand Monse, Dionne και τη Louise, τη σκυλίτσα που έχουν στο γραφείο τους οι σχεδιαστές.
“Οι σκύλοι είναι οικογένειά μας στο Monse και συχνά τα βλέπουμε να τρέχουν γύρω από το γραφείο” ανέφεραν η Λόρα Κιμ και ο Φερνάντο Γκαρίσια, που ίδρυσαν το brand το 2015. “Ξέραμε ότι θέλαμε με τη συλλογή μας για το Φθινόπωρο 2019 να βοηθήσουμε για έναν καλό σκοπό και ήταν η ιδανική ευκαιρία να αναδείξουμε τον Pluto, ο οποίος είναι ένα αξιολάτρευτο σκυλί, όπως και πολλοί από τους πρωτατωνιστές στην καμπάνια μας”, είπαν.
Προς το παρόν μέχρι να κυκλοφορήσουν η νέα συλλογή και η Disney 2019, 10 ξεχωριστά κομμάτια (για σκύλους και ανθρώπους) θα είναι διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα του brand και όλα τα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στα έξι καταφύγια ζώων