Μόλις πριν εννέα μήνες ο κορυφαίος εκδοτικός όμιλος Condé Nast λάνσαρε το Style.com ως ένα fashion e-commerce site το οποίο θα έφερνε νέα πνοή στο χώρο της μόδας. Όμως το εν λόγω επιχειρηματικό εγχείρημα της Condé Nast, φαίνεται πως δεν έφερε στον κορυφαίο εκδοτικό όμιλο τα επιθυμητά αποτελέσματα κι έτσι πρόσφατα, το Style.com σταμάτησε να λειτουργεί, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώθηκε μία νέα συνεργασία με το Farfetch.
Η μετάβαση φαίνεται να είναι μόνιμη αφού πλέον το URL του Style.com μεταφέρει αμέσως τον χρήστη στο Farfetch.com. Στην εταιρία ανήκει πια το trademark του Style.com, η πνευματική ιδιοκτησία και έχει απόλυτη πρόσβαση στην βάση δεδομένων των πελατών. Ο Jonathan Newhouse, πρόεδρος και γενικός διευθυντής της Condé Nast International, συμμετέχοντας ο ίδιος ενεργά στην συνεργασία με το Farfetch δήλωσε σχετικά: “Αυτή η συνεργασία είναι το επόμενο βήμα για την εξελισσόμενη εταιρία μας. Ενώνει δύο ηγέτες στους τομείς τους, συνδυάζοντας το καλύτερο περιεχόμενο στον κόσμο της online luxury αγοράς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόκληρη την ομάδα του Style.com για την αφοσίωση, την ενέργεια και την δέσμευση τους”.
Οι όροι της νέας συμφωνίας δεν έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί, ενώ άγνωστη παραμένει και η επαγγελματική μοίρα των 75 εργαζομένων του Style.com –συμπεριλαμβανομένου του προέδρου την εταιρίας, Franck Zayan και της fashion director, Yasmin Sewell.
Η Condé Nast, που της ανήκουν περιοδικά όπως η Vogue,το Vanity Fair και το GQ, είχε επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του Style.com, όμως πολλά και διάσημα fashion brands όπως Chloé, Burberry και την Maison Margielaδεν συγκαταλέχθηκαν τελικά ποτέ στις λίστες του, ενώ τα τελικά αποτελέσματα στις πωλήσεις απογοήτευσαν κατά πολύ τον εκδοτικό κολοσσό, διαψεύδοντας τα μεγαλοεπίβολα σχέδια της λειτουργίας του site.
H Anna Wintour, φαίνεται ωστόσο να αντιμετωπίζει την κατάσταση με θετική ματιά και δηλώνει: “Πάντα πίστευα πως αυτό που ενώνει την Condé Nast είναι το κοινό μας όραμα για εξέλιξη. Η νέα συνεργασία με το Farfetch ενισχύει αυτό το όραμα και φέρνει μία νέα διάσταση σε όσα προσπαθούμε να προσφέρουμε στον κόσμο”. Η ιστορία θα δείξει…
by Εβελίνα Παπασταματίου