Μια από τις πλέον εικονικές διαφημίσεις της δεκαετίας του ’90, αυτή του αρώματος Obsession του αμερικανικού brand Calvin Klein, είχε πρωταγωνίστρια την νεαρή τότε Kate Moss που έκανε τα πρώτα της βήματα στο χώρο του modeling, ενώ η σκηνοθεσία και οι φωτογραφίες της επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας έφεραν την υπογραφή του Mario Sorrenti.
Με ασπρόμαυρες λήψεις, το minimal αισθητικής project που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αναδεικνύοντας την Kate Moss στο απόλυτο it girl των ’90s, έρχεται και πάλι στην επικαιρότητα, με την κυκλοφορία του νέου αρώματος Calvin Klein, με τίτλο Obsessed.
Εικοσιτέσσερα χρόνια μετά τα γυρίσματα της αρχικής διαφήμισης, ο διάσημος φωτογράφος μόδας Mario Sorrenti παρουσιάζει για πρώτη φορά αδημοσίευτο υλικό, με την Kate Moss να φλερτάρει με το φακό της κάμερας με το δικό της μοναδικό τρόπο.
Το υλικό που βλέπει για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας προς τιμή της Kate Moss, το πρόσωπο της οποίας συνδέθηκε απόλυτα με το brand και το συγκεκριμένο άρωμα , αποτελεί ουσιαστικά τη διαφημιστική καμπάνια του νέου αρώματος Obsessed, η κυκλοφορία του οποίου ξεκινά την 1η Ιουλίου.
Απολαύστε παρακάτω το σχετικό video: