Στα μέσα Αυγούστου είδαμε την Burberry να παρουσιάζει ένα ολοκαίνουριο λογότυπο και ένα μονόγραμμα, έμπνευση του νέο επικεφαλής art director του βρετανικού οίκου, Riccardo Tisci.
Ως φόρο τιμής στον ιδρυτή της μάρκας Thomas Burberry, το νέο μονόγραμμα ΤΒ λειτουργεί σαν μέσο διασύνδεσης με το όνομα του ιδρυτή του εικονικού οίκου, σε μια αρκετά έντονη και φωτεινή παλέτα χρωμάτων από έντονο πορτοκαλί, λευκό και μπεζ.
Αυτή την μεγάλη αλλαγή ο οίκος, αποφάσισε να την απογειώσει με πολύ ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο, αποκαλύπτοντας μέσα από την επίσημη σελίδα του στο Instagram, μία σειρά από φωτογραφίες με το καινούριο logo να κατακτά κτίρια, ταξί, παραλίες και δημόσιες εγκαταστάσεις σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες του κόσμου!
Το αποτέλεσμα είναι αδιαμφισβήτητα εντυπωσιακό!
By Anthi Gkreka