Στη μεγαλύτερη παγκόσμια έρευνα ομορφιάς των τελευταίων πέντε ετών, η Max Factor μίλησε με περισσότερες από 26.000 γυναίκες σε δέκα χώρες* και εντόπισε μια σημαντική ομάδα γυναικών παγκοσμίως, των οποίων η αντίληψη για την ομορφιά δεν γίνεται κατανοητή από τη σύγχρονη βιομηχανία.
Το αποτέλεσμα: η Max Factor θέτει στο προσκήνιο αυτές τις γυναίκες στη νέα της καμπάνια You X Max Factor και δεσμεύεται για τη μελλοντική κατεύθυνση του brand.
• Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 81% των γυναικών αναζητούν την έμπνευσή τους και τα πρότυπα ομορφιάς τους στις καθημερινές γυναίκες που γνωρίζουν, αντί σε μοντέλα (10%) ή σε ηθοποιούς (28%).
• Το 88% πιστεύει ότι η ομορφιά είναι ένας συνδυασμός εμφάνισης, προσωπικότητας και χαρίσματος
• Το 80% πιστεύει ότι οι διαφημίσεις ομορφιάς δεν προβάλλουν την προσωπικότητα της γυναίκας – κάτι που θεωρούν βασική πτυχή της ομορφιάς τους
• Μόνο το 10% των γυναικών πιστεύουν πως η βιομηχανία ομορφιάς αντιπροσωπεύει τις καθημερινές γυναίκες
• Μόνο το 17% των γυναικών ηλικίας 30-55 ετών που ερωτήθηκαν παγκοσμίως πιστεύουν ότι η σημερινή διαφήμιση για την ομορφιά αποτελεί πηγή έμπνευσης – και ο αριθμός αυτός μειώνεται σε 4% σε ορισμένες χώρες όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε 6% στη Ρωσία.
Ποια είναι η γενιά των γυναικών που προσδιορίστηκε από τη Max Factor;
Οι γυναίκες που έχουν αυτές τις απόψεις έχουν βιώσει ισχυρές εμπειρίες ζωής που ενδυναμώνουν την ομορφιά τους και τις έχουν οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό του νοήματος της ομορφιάς: στην ομορφιά με βάθος.
Οι γυναίκες αυτές, είτε έχουν αποκτήσει παιδιά, είτε έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους είτε στις προσωπικές τους σχέσεις και είναι συνήθως τριάντα έως πενηντα-πέντε ετών. Αυτές οι γυναίκες είναι δυναμικές, με αυτοπεποίθηση στους περισσότερους τομείς της ζωής τους και βιώνουν την ομορφιά τους στο αποκορύφωμά της: μέσω των εμπειριών και της προσωπικότητάς τους αναδεικνύουν την ολιστική ομορφιά. Ωστόσο, η βιομηχανία ομορφιάς αποτυγχάνει να επικοινωνήσει μαζί τους με τρόπο που να αισθάνονται ότι τους αντιπροσωπεύει.
Σήμερα, η Max Factor δεσμεύεται να φέρει στο προσκήνιο αυτές τις γυναίκες καθώς και τον τρόπο που σχετίζεται και μιλάει μαζί τους.
Το εμβληματικό make-up brand αποκαλύπτει τη νέα του καμπάνια: You Χ Max Factor.
Αυτή η γενιά γυναικών θα είναι τώρα στην καρδιά της Max Factor. Από τη δημιουργία προϊόντων που ταιριάζουν στις
ανάγκες της, έως την προάσπιση της ομορφιάς με βάθος, που αντιπροσωπεύει τον χαρακτήρα και τις εμπειρίες της
ζωής της.
Αυτό δεν είναι μόνο μια καμπάνια για το έτος, είναι μια δέσμευση για το μέλλον.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η βιομηχανία ομορφιάς δεν απευθύνεται στην καθημερινή γυναίκα
Καθώς μόνο το 17% των γυναικών που ερωτήθηκαν θεωρούν ότι η σημερινή διαφήμιση ομορφιάς αποτελεί πηγή έμπνευσης και μόνο το 10% σκέφτεται ότι αντιπροσωπεύει καθημερινές γυναίκες, είναι σαφές ότι η παγκόσμια βιομηχανία ομορφιάς δεν απευθύνεται σε αυτή την ομάδα γυναικών.
Ομοίως, σε έναν κόσμο όπου το beauty blogging βρίσκεται παντού γύρω μας, το 67% των ερωτηθέντων γυναικών δεν έχουν εντοπίσει προς το παρόν ένα καθημερινό μακιγιάζ το οποίο να τις εμπνέει ώστε να συνδεθούν μαζί του και μόνο το 6% των γυναικών λαμβάνουν υπόψη πρότυπα ομορφιάς προς μίμηση για να ενισχύσουν την ομορφιά τους.
Παρόλο που τα μοντέλα εμφανίζονται συχνότερα στις διαφημίσεις ομορφιάς, η μελέτη διαπίστωσε ότι μόνο το 11% των ερωτηθέντων γυναικών αναζητούν στα μοντέλα πηγή έμπνευσης, γεγονός που συμβαδίζει με την έλλειψη σύνδεσης των γυναικών με τη βιομηχανία ομορφιάς σήμερα. Στην πραγματικότητα, αυτές οι γυναίκες αναζητούν την πηγή έμπνευσης της ομορφιάς τους στις γυναίκες που συναντούν στη ζωή και την καθημερινότητά τους.
Η εμπιστοσύνη στον εαυτό της και στη ζωή της, δεν αποτυπώνεται στη σχέση της με το μακιγιάζ.
Παρόλο που το 80% των γυναικών αυτής της γενιάς ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν τον εαυτό τους και αισθάνονται σίγουρες για τη ζωή τους, στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, λιγότερες από τις μισές (48%) αισθάνονται σίγουρες για το πώς δείχνουν. Μόνο το 14% παγκοσμίως αισθάνεται ασφαλές με τις επιλογές του στο μακιγιάζ, γεγονός που δείχνει για άλλη μια φορά ότι η βιομηχανία ομορφιάς απογοητεύει.
Ο στόχος αυτών των γυναικών μέσα από τη χρήση του μακιγιάζ, όπως αποκαλύπτεται από τη μελέτη, δεν είναι η
μεταμόρφωση αλλά η ενίσχυση των χαρακτηριστικών τους και ένας τρόπος να αναδείξουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. Το 65%των γυναικών χρησιμοποιούν μακιγιάζ για να βελτιώσουν ή να τονίσουν τα χαρακτηριστικά τους, σε σύγκριση με το ένα τέταρτο των γυναικών 20 ετών που χρησιμοποίησαν μακιγιάζ για διασκέδαση, για μια νέα εμφάνιση και για να δημιουργήσουν μια νέα persona.
Αυτή η αλλαγή στην προσέγγισή τους στην ομορφιά δεν μειώνει τον κρίσιμο ρόλο που το μακιγιάζ παίζει στη ζωή τους. Το 90% σε όλες τις ηλικίες ισχυρίζεται ότι το make-up εξακολουθεί να είναι πολύ σημαντικό για την καθημερινή του εμφάνιση.
Η αντιπρόεδρος της Max Factor παγκοσμίως , Sheila Chaiban, εξηγεί:
«Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης ήταν μια πραγματική αφύπνιση για την Max Factor καθώς και για την ευρύτερη βιομηχανία ομορφιάς σε παγκόσμιο επίπεδο. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το μακιγιάζ πρέπει να κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται υπέροχα για τον εαυτό τους, και σήμερα, η βιομηχανία ομορφιάς δεν εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό. Έχουμε καθήκον να προωθήσουμε την αλλαγή και να διασφαλίσουμε ότι ακούμε τις ανάγκες τους και απευθυνόμαστε σε αυτές τις γυναίκες.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε την You x Max Factor.
«Από σήμερα, αυτές οι γυναίκες γίνονται οι μούσες μας καθώς οι ισχυρές εμπειρίες της ζωής τους συναντούν την
εξειδίκευσή μας στην τέχνη του μακιγιάζ. Δεσμευόμαστε να ακούμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, διασφαλίζοντας ότι τα πάντα, από τη διαφήμισή μας μέχρι τα προϊόντα που δημιουργούμε, τις εμπνέουν και τις κάνουν να αισθάνονται όμορφες.
Η Max Factor δεσμεύεται να πρωτοστατήσει στη δημιουργία μιας νέας εποχής στην ομορφιά, ξεπερνώντας τη μονοδιάστατη προσέγγιση. Δεσμευόμαστε στην ομορφιά με βάθος».
Κύρια στατιστικά στοιχεία παγκοσμίως
Ομορφιά με βάθος
– Το 81% των γυναικών σε όλο τον κόσμο αναζητούν στις γυναίκες που γνωρίζουν την πηγή έμπνευσης της ομορφιάς τους, αντί σε μοντέλα
(10%) ή σε ηθοποιούς (28%).
– Συνολικά, μόνο το 8% των γυναικών ηλικίας 30-55 ετών πιστεύουν ότι η σημερινή διαφήμιση ομορφιάς αντιπροσωπεύει τις γυναίκες.
– Το 64% των γυναικών θεωρούν ότι η διαφήμιση ομορφιάς δεν αντιπροσωπεύει τον χαρακτήρα των γυναικών
– Το 88% των γυναικών πιστεύουν ότι η ομορφιά είναι ένας συνδυασμός εξωτερικής εμφάνισης, προσωπικότητας και χαρίσματος
– Το 86% πιστεύει ότι η ομορφιά δεν ταυτίζεται με την προσπάθεια να γίνεις κάποια άλλη αλλά με την αποδοχή του εαυτού σου γι’ αυτό
που είναι.
Οι ισχυρές εμπειρίες της ζωή τους είναι βαθιά συνδεδεμένες με την ομορφιά τους
-88% των γυναικών αισθάνονται ότι γνωρίζουν τον εαυτό τους και πιστεύουν ότι αυτό έχει άμεση σχέση με την ομορφιά τους
-80% + έχουν αυτοπεποίθηση στη ζωή τους – σχέσεις, γονείς, καριέρα
-Γενικά, η εμπιστοσύνη των γυναικών αυξάνεται καθώς περνούν τα στάδια της ζωής τους: 16-25 (77%), 25-34 (86%) και 35-55 (88%)
Δεν εξυπηρετούνται και παραμελούνται από τη βιομηχανία ομορφιάς
– Μόνο το 17% των γυναικών ηλικίας 30-55 ετών που συμμετείχαν σε έρευνα σε παγκόσμιο επίπεδο πιστεύουν ότι η σημερινή διαφήμιση ομορφιάς αποτελεί πηγή έμπνευσης- και ο αριθμός αυτός μειώνεται σε 4% σε ορισμένες χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και το 6% στη Ρωσία
-Μόνο το 14% των γυναικών αισθάνονται αυτοπεποίθηση με τις επιλογές μακιγιάζ σε σύγκριση με 10 χρόνια πριν
-Το 80% των γυναικών ισχυρίζονται ότι η σύγχρονη βιομηχανία ομορφιάς δεν αντιπροσωπεύει τον χαρακτήρα τους – στοιχείο που εκλαμβάνουν ως βασική πτυχή της ομορφιάς τους
Βελτίωση, όχι μεταμόρφωση
-Το 90% των γυναικών που ερωτήθηκαν θεωρούν ότι το make-up είναι πολύ σημαντικό για την καθημερινή τους εμφάνιση
– Το 65% των γυναικών χρησιμοποιούν προϊόντα μακιγιάζ για να ενισχύσουν και να τονίσουν τα χαρακτηριστικά τους και μόνο το 20%
χρησιμοποιούν μακιγιάζ για να «μεταμορφωθούν»
– Το 52% των γυναικών χρησιμοποιούν προϊόντα μακιγιάζ για να φαίνονται νεότερες, πιο υγιείς και λιγότερο κουρασμένες
*Η μελέτη διεξήχθη στα τέλη του 2017 και έλαβε χώρα συνολικά σε 26.000 γυναίκες ηλικίας 25 έως 55 ετών σε δέκα χώρες: Αυστραλία, Κίνα, Αργεντινή, Γερμανία, Πολωνία, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Η.Π.Α.